Door onze jarenlange ervaring hebben wij al vele marketingsituaties meegemaakt. Hierdoor zijn wij in staat om goed in te schatten wat wel werkt en wat niet werkt in verschillende situaties. Dit passen wij uiteraard toe in onze dienstverlening. Maar wij geloven er ook in onze ervaringen te delen. Dit doen wij onder andere door blogs te schrijven die je hieronder kunt vinden. Zijn er onderwerpen waar je meer over wilt weten of wil je jouw ervaringen eens delen met ons? Laat het ons vooral weten!
Maak jij al gebruik van de nieuwe en handige LinkedIn functies? Door het effectief inzetten van deze features val jij nog meer op, iets wat in deze razendsnelle marketingwereld een echte must is. Ontdek wat deze LinkedIn functies kunnen betekenen voor jouw organisatie!
Online video’s zijn tegenwoordig een ontzettend effectief marketingmiddel om op te vallen tussen tussen het grote publiek. Waarom loont het om video op te nemen in jouw marketingstrategie? En hoe beïnvloedt het klanten in het beslissingsproces?
Marketeers ervaren het als een uitdaging om te beslissen welke tools relevant zijn voor hun business. Een strategie van vandaag is morgen alweer verouderd. Hoe ga je hier als marketeer mee om?
Behoor jij tot de groep die zijn LinkedIn profiel half gevuld heeft? Of heb je er een hele tijd geleden eens goed over nagedacht, maar weet eigenlijk helemaal niet hoe je LinkedIn goed kunt benutten en heb je daarnaast al maanden niet meer ingelogd?
Maart 2020 waren we plotseling allemaal genoodzaakt om vanuit huis te gaan werken. Alles moest online, van vergaderen tot de vrijdagmiddag borrel, het coronavirus heeft hardhandig gezorgd voor een grote verandering. Echter bied dit ook kansen, zoals op het gebied van het organiseren van online events.
Yes, je hebt een super mooi product ontwikkeld of hebt erg veel kennis over een mooi product, dan wil je natuurlijk niks liever dan dat bij je (potentiële) klanten promoten. Maar wat nou als je niet meer op de koffie kunt of geen fysiek evenement meer mag organiseren? Terecht in de huidige situatie, maar hoe los je het dan nu op?