Bluebump Blog

Meld je aan voor de Bluebump Academy: excelleer als marketeer!

Behoefte aan een marketingboost? Ontdek hoe jij kunt excelleren als marketeer! Meld je aan voor de Bluebump Academy en ontvang 10 weken lang verse content, gratis in jouw inbox!

Blogs per Categorie

Door onze jarenlange ervaring hebben wij al vele marketingsituaties meegemaakt. Hierdoor zijn wij in staat om goed in te schatten wat wel werkt en wat niet werkt in verschillende situaties. Dit passen wij uiteraard toe in onze dienstverlening. Maar wij geloven er ook in onze ervaringen te delen. Dit doen wij onder andere door blogs te schrijven die je hieronder kunt vinden. Zijn er onderwerpen waar je meer over wilt weten of wil je jouw ervaringen eens delen met ons? Laat het ons vooral weten!

Contentmarketing: van krachtige storytelling naar winstgevende klanten

Wil jij weten wat contentmarketing is, waarom je het als bedrijf absoluut zou moeten inzetten en hoe je dit dan het beste kan doen? Lees het snel in deze blog!

Lees meer
Wat je moet weten bij organiseren webinar

Dit is wat je moet weten voordat je een webinar organiseert

Er zijn verschillende redenen om een webinar te organiseren. Het kan zijn omdat je een nieuw product wilt laten zien, een interactieve cursus wilt geven of nieuwe informatie wilt delen. Ongeacht je doel, een webinar geeft je de kans om heel dichtbij je doelgroep te komen en je bedrijf een gezicht te geven. Maar wat maakt een webinar succesvol? Hieronder volgen 5 tips die je helpen om het maximale uit je webinar te halen.

Lees meer
Buyer Persona

Vind je ultieme buyer persona!

Je hebt een onderneming met een verkoopbaar product, in de ideale situatie wil iedereen dat product van jou kopen toch? Leuk bedacht, maar vaak niet de realiteit. Hoe kan je de juiste mensen overtuigen van jouw product? Lees in onze blog hoe je tot je ideale buyer persona kan komen!

Lees meer
Influencer marketing

Influencer marketing in B2B: is jouw bedrijf er klaar voor?

Influencer marketing is al jaren een enorm populaire techniek om producten of diensten onder de aandacht te brengen bij consumenten. Maar wist je dat het ook in de business-to-business (B2B) heel effectief kan zijn? Ontdek belangrijke factoren waar je op moet letten en lees hoe je het kunt inzetten in jouw bedrijf!

Lees meer
Krachtige content

Simpele trucs voor krachtige content

Het hebben van een constante stroom aan krachtige content is belangrijk. Halfbakken teksten die ook nog eens niet vindbaar zijn moeten verleden tijd zijn. Hoe onderscheid jij jezelf van je concurrenten met kwalitatief hoogwaardige content? Wij hebben vijf belangrijke tips voor je op een rijtje gezet.

Lees meer
Email marketing tips Bluebump

7 hacks om de impact van je e-mailmarketing te vergroten

Groeien gaat niet vanzelf, daar is het één en ander voor nodig. E-mailmarketing is bij uitstek een effectief middel om je hierbij te helpen. Maar hoe kun je jouw emailmarketing optimaliseren en daarmee de impact vergroten? Wij geven je 7 tips!

Lees meer