Blogs per categorie

Door onze jarenlange ervaring hebben wij al vele marketingsituaties meegemaakt. Hierdoor zijn wij in staat om goed in te schatten wat wel werkt en wat niet werkt in verschillende situaties. Dit passen wij uiteraard toe in onze dienstverlening. Maar wij geloven er ook in onze ervaringen te delen. Dit doen wij onder andere door blogs te schrijven die je hieronder kunt vinden. Zijn er onderwerpen waar je meer over wilt weten of wil je jouw ervaringen eens delen met ons? Laat het ons vooral weten!

Optimaliseren met Data Driven Marketing

Optimaliseer jouw strategie met Data Driven Marketing!

Met Data Driven Marketing kun je strategische marketingkeuzes maken op basis van data! Benieuwd welke voordelen dit jou als marketeer oplevert? En hoe je Data Driven Marketing toepast? Lees dan deze blog!

Lees meer
retentiemarketing: duurzame klantrelaties

Retentiemarketing: maak van jouw klanten jouw ambassadeurs!

Met retentiemarketing kun je jouw bedrijfswaarde vergroten, herhaalaankopen stimuleren én een duurzame klantrelatie opbouwen. Weten hoe dit precies werkt? En hoe je retentiemarketing kunt toepassen binnen jouw organisatie? Je leest het in deze blog!

Lees meer
Semantic Search zoekmachine BlueBump

Semantic Search: hoe blijf je hoog scoren in de zoekmachine?

Benieuwd wat Semantic Search precies inhoudt? En welke impact deze Google-ontwikkeling heeft op de online vindbaarheid van jouw webpagina’s? Je leest het in deze blog!

Lees meer
Bluebump Summer School

Bluebump Summer School: excelleer als marketeer

Wil je een zomer bomvol inspiratie, handige tips & tricks en updates ontvangen over de nieuwste ontwikkelingen? Ontdek hoe jij de tropische zomerdagen doorkomt en start direct met het excelleren als marketeer! Meld je aan voor de Bluebump Summer School en ontvang 6 weken lang verse content, gratis in jouw inbox.

Lees meer
Content marketing

Contentmarketing: van krachtige storytelling naar winstgevende klanten

Wil jij weten wat contentmarketing is, waarom je het als bedrijf absoluut zou moeten inzetten en hoe je dit dan het beste kan doen? Lees het snel in deze blog!

Lees meer
Wat je moet weten bij organiseren webinar

Dit is wat je moet weten voordat je een webinar organiseert

Er zijn verschillende redenen om een webinar te organiseren. Het kan zijn omdat je een nieuw product wilt laten zien, een interactieve cursus wilt geven of nieuwe informatie wilt delen. Ongeacht je doel, een webinar geeft je de kans om heel dichtbij je doelgroep te komen en je bedrijf een gezicht te geven. Maar wat maakt een webinar succesvol? Hieronder volgen 5 tips die je helpen om het maximale uit je webinar te halen.

Lees meer