Bluebump Summer School

Bluebump Summer School: excelleer als marketeer

Nog geen vakantieplannen? Kom de zomer door met handige marketing tips & tricks, nieuwe inspiratie en de laatste ontwikkelingen op marketinggebied. Zo kun jij direct na de zomer excelleren als marketeer! Meld je aan voor de Bluebump Summer School en ontvang 6 weken lang verse content, gratis in jouw inbox.

Sta jij ook zo te popelen om te knallen met je marketing? Afgelopen jaar zijn er veel nieuwe trends en ontwikkelingen op marketinggebied geweest. Maar welke onderdelen moet jij als marketeer nu extra aandacht geven? En wat zijn de meest belangrijke trends die je absoluut niet mag missen?

Wil je wél de kennis ontvangen, maar niet de moeite doen om het op te zoeken? Laat ons je geheugen opfrissen! Tijdens de 6-weekse Bluebump Summer School voorzien we je de hele zomer van de meest relevante content, gratis in jouw inbox. Meld je nu aan!

Laat ons weten over welk onderwerp jij meer wilt weten

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Retentiemarketing;
  • Podcasts;
  • Data driven marketing;
  • Video advertising;
  • Interactieve content;
  • Semantic Search.

Waar wil jij meer over leren? Laat het ons weten!

Kies jouw onderwerp

Meld je aan!

Binnenkort ontvang je 6 weken lang interessante content, gratis jouw inbox.

Bedankt voor je aanmelding!

Meer weten? Vraag het aan Mira

Wil je weten hoe wij jou kunnen ondersteunen in je marketingactiviteiten? Stel je vragen aan Mira. Ze helpt je graag!

Gerelateerde artikelen

Hoe jouw video opvalt

Hoe jouw video opvalt in een Tsunami aan content

Zeeën aan video content worden dagelijks gepubliceerd op digitale platformen. Vaak in een hip nieuw formaat zoals 4K of 360 graden. Als de groei van videoconsumptie zich blijft ontwikkelen zoals het nu doet, bestaat in 2020 80% van alle content op het internet uit video. Hoe valt jouw video dan nog op?‍

Lees meer
Online evenementen

Waarom een online evenement een prima alternatief is

Yes, je hebt een super mooi product ontwikkeld of hebt erg veel kennis over een mooi product, dan wil je natuurlijk niks liever dan dat bij je (potentiële) klanten promoten. Maar wat nou als je niet meer op de koffie kunt of geen fysiek evenement meer mag organiseren? Terecht in de huidige situatie, maar hoe los je het dan nu op?

Lees meer
Online events tijdens corona

Kwalitatief hoogwaardige online events – profiteren van het nieuwe normaal

Maart 2020 waren we plotseling allemaal genoodzaakt om vanuit huis te gaan werken. Alles moest online, van vergaderen tot de vrijdagmiddag borrel, het coronavirus heeft hardhandig gezorgd voor een grote verandering. Echter bied dit ook kansen, zoals op het gebied van het organiseren van online events.

Lees meer
All posts