Review

Zijn we gegroeid? Hebben we behaald wat we vooraf voor ogen hadden? Deze check doen we op vooraf afgesproken momenten gedurende het marketing jaar. Waarom en hoe? Klik hieronder door.

Nadat we allemaal stappen hebben doorlopen om te gaan groeien zijn we natuurlijk mega nieuwsgierig naar wat het je heeft opgeleverd. Hebben we je doelgroep ook daadwerkelijk bereikt? En hoe hebben we die dan bereikt? Hoe is jouw doelgroep op je website terecht gekomen en hoe heeft de bezoeker zich gedragen op de website?

Vervolgens zijn we benieuwd of de bezoeker van jouw website ook tot actie is over gegaan. Welke call to actions hebben goed gewerkt? Hoe lang zit de bezoeker op je website en op welke pagina’s word het meest geklikt? En van al die bezoekers, hoeveel hebben hun gegevens achtergelaten?

Wie lazen er vervolgens allemaal je nieuwsbrief? Hoeveel mensen hebben naar je nieuwste webinar geluisterd? En wie van al die klanten is naar het evenement gekomen?

Maar we zijn nog veel meer benieuwd naar hoeveel nieuwe klanten je uiteindelijk binnen hebt gehaald. Het hele marketingproces, van eerste keer binnenkomen naar het sluiten van de deal, alles leggen we vast in mooie overzichtelijke rapportages.

Related cases

Door de jaren heen hebben wij vele mooie klanten geholpen met hun groei en de zoektocht naar hun nieuwe klanten. Ter inspiratie delen wij graag een aantal resultaten van het werk dat wij hebben opgeleverd. Hieronder zie je een aantal cases waarin je verschillende onderdelen van ons werk terugvindt. Meer weten hoe deze losse elementen onderdeel zijn van onze aanpak? Neem vooral ook eens een kijkje op onze aanpak pagina en kijk hoe we jouw organisatie verder kunnen helpen.

Future of Corporate Reporting

Event – The Future of Corporate Reporting – Intire

Intire is begin vorig jaar opgericht en focust zich op de duurzaamheidsbelangen van grote corporates. Vanuit bluebump hielpen we bij de opzet van hun eerste grote event: The Future of Corporate Reporting. Wegens groot succes organiseerden we ook dit jaar hun event.

Lees meer
Windmolen Profource

Bedrijfsvideo voor Profource

Voor Profource mochten we een mooie bedrijfsvideo maken. Profource is leidend op het gebied van Oracle ERP en maakt met haar kennis de wereld van haar klanten een stuk mooier. Zo ook voor HVC, een grondstof en energiebedrijf verantwoordelijk voor duurzaam afvalbeheer en het produceren van duurzame energie. Bluebump werd ingezet om deze klantencase op beeld vast te leggen.

Lees meer
Cases

Meer weten?

Wil je meer weten over review? Stel je vragen aan Mira. Ze helpt je graag.