Alles begint bij een goede marketing analyse. Een goed fundament is essentieel voor je marketingproces. Zonder een werkende website, een gevulde database en rijke content, is het vinden van nieuwe klanten en het vergroten van jouw business een onmogelijke klus. Bij Bluebump investeren we daarom tijd en energie in het analyseren van jouw huidige situatie. Een marketing analyse doen we op drie verschillende niveaus: techniek, content en vindbaarheid. Op basis van die drie elementen, komt er een helder adviesrapport welke stappen je het beste kunt nemen om te blijven groeien. Wil je weten waar je staat? Doe dan op deze pagina de gratis marketingscan!
Intire is begin vorig jaar opgericht en focust zich op de duurzaamheidsbelangen van grote corporates. Vanuit bluebump hielpen we bij de opzet van hun eerste grote event: The Future of Corporate Reporting. Wegens groot succes organiseerden we ook dit jaar hun event.
Voor Profource mochten we een mooie bedrijfsvideo maken. Profource is leidend op het gebied van Oracle ERP en maakt met haar kennis de wereld van haar klanten een stuk mooier. Zo ook voor HVC, een grondstof en energiebedrijf verantwoordelijk voor duurzaam afvalbeheer en het produceren van duurzame energie. Bluebump werd ingezet om deze klantencase op beeld vast te leggen.