Afgelopen 14 juni mochten wij eindelijk weer een fysiek event organiseren voor opdrachtgever Rockfeather. En, wat was het een prachtige comeback! Benieuwd hoe wij dit evenement tot stand hebben gebracht? Lees verder.
Tijdens The Future of Data & Analytics werden de gasten meegenomen in inspiratiesessies over de meest recente trends op het gebied van digitale transformatie en de adoptie van data en analyse.
Deelnemers ontdekte hoe ze marketinginspanningen kunnen maximaliseren door de kracht van datagedreven marketing; iets waar ons hart ook sneller van gaat kloppen. Voor deze editie haalden wij sprekers als Deborah Nas en Tom Coronel met gierende banden naar Rotterdam om inspirerende verhalen te delen op het hoofdpodium. In de verschillende subsessies spraken organisaties als Feyenoord, Stedin en Visma.
Niet iedere marketingcampagne heeft een eindpunt, wel iedere marketingcampagne heeft een hoogtepunt! Uiteindelijk moeten alle marketingactiviteiten voor jouw bedrijf of specifiek product uitkomen tot een hoogtepunt. Tijdens een event kan je kwaliteit en persoonlijkheid overbrengen aan een klantenbestand, iets wat vaak mist tijdens online marketing evenementen. Mensen zien weer de noodzaak in persoonlijk contact, iets wat in coronaperiode is “afgenomen”.
Bluebump merkt dat er een andere trend is ontstaan in het organiseren van evenementen. Wat eerst vóór corona volledig fysiek was, tijdens corona compleet online en na het opheffen van alle coronamaatregelen nu hybride is geworden. Mensen hebben een nieuwe behoefte gecreëerd tijdens het online thuiswerken: flexibiliteit! De mooiste balans is dan ook om eerst laagdrempelig in te zetten met online evenementen en uiteindelijk te eindigen met de juiste doelgroep. De meest geïnteresseerd klanten haal je uiteindelijk naar locatie door ze uit te nodigen naar een groots evenement.
In de aanloop naar dit evenement hebben we diverse webinars verzorgd, blogs geplaatst en mailshots verstuurd en is direct contact gelegd door de consultants. Dit alles om zoveel mogelijk geïnteresseerde deelnemers te zien tijdens het fysieke evenement.
Wij zeggen: “Op naar de volgende!”.
Intire is begin vorig jaar opgericht en focust zich op de duurzaamheidsbelangen van grote corporates. Vanuit bluebump hielpen we bij de opzet van hun eerste grote event: The Future of Corporate Reporting. Wegens groot succes organiseerden we ook dit jaar hun event.
Voor Finext organiseerden we de Data and Analytics Line Up 2019 in het Drijvend Paviljoen in Rotterdam.
Zien of gezien worden? Organiseer vanuit je eigen kantoor een professionele workshop, training of presentatie.
Eigenlijk gewoon overal goed voor. Zelfs als je niet goed bent voor de camera.
Door het organiseren van een evenement kom je op een leuke manier in contact met je (potentiele) klanten.