Inbound marketing is een pull marketingstrategie waarmee je – structureel – online nieuwe leads gaat genereren. Het doel is potentiële klanten al vroeg in hun buyer journey te binden aan jouw merk en product. Dit doe je door het aanbieden van relevante content en informatie die gericht is op jouw bezoeker. Vervolgens zorg je ervoor dat ze blijven terugkomen naar je website om uiteindelijk de deal met jouw bedrijf te sluiten.
Het doel van deze strategie is om je potentiële klant gedurende de gehele oriëntatie en vergelijkingsfase met je in contact wil blijven. Dat lukt wanneer je echt iets te bieden hebt, namelijk: gratis en waardevolle informatie. En het enige wat jij daarvoor terugvraagt is een email adres. Zodat je goed getimed en op de juiste wijze met ze kan communiceren.
Wij werken met transparante pakketten. Volledig flexibel, zonder lange en ingewikkelde contracten en volledig gebaseerd op strategie en doelstellingen. Bekijk hier onze prijzen.
Bluebump is specialist op het gebied van digital marketing. We helpen je met een gratis marketing scan om te kijken hoe jij het onderste uit de kan kan halen. Klik hier nu voor de gratis marketing scan.
Intire is begin vorig jaar opgericht en focust zich op de duurzaamheidsbelangen van grote corporates. Vanuit bluebump hielpen we bij de opzet van hun eerste grote event: The Future of Corporate Reporting. Wegens groot succes organiseerden we ook dit jaar hun event.
Voor Profource mochten we een mooie bedrijfsvideo maken. Profource is leidend op het gebied van Oracle ERP en maakt met haar kennis de wereld van haar klanten een stuk mooier. Zo ook voor HVC, een grondstof en energiebedrijf verantwoordelijk voor duurzaam afvalbeheer en het produceren van duurzame energie. Bluebump werd ingezet om deze klantencase op beeld vast te leggen.