Bedrijven kiezen steeds vaker voor om live in contact te komen met hun (potentiële) klanten. Direct in aanmerking komen met jouw product of dienst zorgt ervoor dat klanten sneller geneigd zijn om over te gaan tot koop. Daarnaast begrijpen mensen vaak beter waar je het als bedrijf over hebt wanneer ze dit in ‘’real’’ life kunnen ervaren.
Je kan vanuit verschillende oogpunten een event voor je klant organiseren:
En dat begint bij vaststellen waar het event om zal draaien. Waarom zouden klanten naar het evenement moeten komen? Tegen welke problemen of obstakels lopen zij aan die verholpen moeten worden? En waarom zouden ze dan komen, wat maakt jouw evenement anders dan de andere? Met welke ervaring of kennis lopen de klanten weg van het evenement? En zo hebben we nog een heel canvas te vullen met vragen om een succesvol evenement te kunnen organiseren. Zodra we dit hebben vastgesteld kunnen we een passende locatie vinden en zorgen dat de totale ervaring compleet en verzorgd is.
Bluebump is specialist op het gebied van evenementen. We helpen je met een gratis marketing scan om te kijken hoe jij met het organiseren van evenementen het onderste uit de kan kan halen. Klik hier nu voor de gratis marketing scan.
Intire is begin vorig jaar opgericht en focust zich op de duurzaamheidsbelangen van grote corporates. Vanuit bluebump hielpen we bij de opzet van hun eerste grote event: The Future of Corporate Reporting. Wegens groot succes organiseerden we ook dit jaar hun event.
Voor Finext organiseerden we de Data and Analytics Line Up 2019 in het Drijvend Paviljoen in Rotterdam.