Om te beoordelen of we je kunnen helpen moeten we elkaar eerst leren kennen. Zo willen we graag weten hoe je wilt groeien met je onderneming en vooral waarom je wilt groeien. Ook geven we je voorbeelden van vergelijkbare bedrijven zodat je een goed beeld krijgt van de mogelijkheden.
Om dit te realiseren hebben wij een gratis marketing scan ontwikkeld. Door een aantal vragen te beantwoorden krijg je gelijk te zien hoe je ervoor staat. Op basis hiervan kunnen we vervolgens bepalen wat Bluebump voor jou kan betekenen.
Ontvang een gratis marketing scan!!
Na de marketing scan weten we allebei of een vervolg de moeite waard is. Als de conclusie positief is dan is de volgende stap eventueel het assessment. In deze stap scannen we onder andere je website en je huidige marketingactiviteiten. Lees hier meer over het assessment. Soms biedt de gratis marketing scan al een duidelijk beeld waardoor we ook direct met elkaar naar een marketingplan kunnen kijken. Lees hier meer over het marketingplan
Intire is begin vorig jaar opgericht en focust zich op de duurzaamheidsbelangen van grote corporates. Vanuit bluebump hielpen we bij de opzet van hun eerste grote event: The Future of Corporate Reporting. Wegens groot succes organiseerden we ook dit jaar hun event.
Voor Profource mochten we een mooie bedrijfsvideo maken. Profource is leidend op het gebied van Oracle ERP en maakt met haar kennis de wereld van haar klanten een stuk mooier. Zo ook voor HVC, een grondstof en energiebedrijf verantwoordelijk voor duurzaam afvalbeheer en het produceren van duurzame energie. Bluebump werd ingezet om deze klantencase op beeld vast te leggen.