Yes, je hebt een super mooi product ontwikkeld of hebt erg veel kennis over een mooi product, dan wil je natuurlijk niks liever dan dat bij je (potentiële) klanten promoten. Maar wat nou als je niet meer op de koffie kunt of geen fysiek evenement meer mag organiseren? Terecht in de huidige situatie, maar hoe los je het dan nu op? Dat doe je met een online evenement.
Superhandig die moderne technologie, tijd om daar goed gebruik van te gaan maken. Het is ook nog eens heel gemakkelijk en niet geheel onbelangrijk; het scheelt een heleboel geld. Het mooie van online kennis delen is dat het niet zoals een fysiek evenement een hele middag opslokt, maar het kan zich ook in minder dan 30 minuten afspelen. Je kan in een keer een hele grote groep bedienen, maar ook met een select gezelschap een online discussie voeren. Het houden van een online webinar of training zorgt voor de mogelijkheid tot interactie. Een zeer doeltreffende manier om te bouwen aan je relaties, ook wanneer je niet in dezelfde ruimte bent.
Online evenementen kunnen een boel nieuwe fans opleveren, maar kunnen juist ook in deze tijd je huidige fanbase vasthouden. Had je al je presentaties voor je komende fysieke evenementen voorbereid? Al bedacht dat je die prima in een online omgeving kan aanbieden? Wij helpen je hiermee graag!