Start-Up Pakket

Waarom zou een start-up pakket goed bij jou passen? Een start-up pakket is een mooi begin van je marketingtrein. De volgende dingen pakken wij aan:

Basic Audit inbound marketing

Om een compleet beeld te krijgen, kijken we als eerst naar je Discovery. Hoe word je op dit moment gevonden in Google. Welke technische issues heeft jouw website waardoor ze verminderd vindbaar zijn in Google. We geven een overzichtelijk lijstje met aanpassingen die gedaan kunnen worden ter verbetering van de discovery.

Daarna kijken we naar hoe je autoriteit in Google is. Op welke websites word je allemaal genoemd. Aan de hand van een lijstje met concurrenten kunnen we zien op welke websites jouw concurrenten allemaal worden genoemd of verwezen. Door dit in kaart te brengen, kunnen we ervoor zorgen dat jouw website ook betere backlinks kan invoegen (jezelf op sites van derden laten plaatsen of worden genoemd).

Als laatste in het rijtje van audit kijken we naar je relevantie in Google. Waarop zoeken mensen, welke woorden gebruiken zij om mogelijk bij jouw website uit te komen. Door gebruik te maken van de juiste keywords (zoekwoorden) zorg je ervoor dat mensen bij jou terecht komen.

Basic set-up

Ondertussen zetten we onderstaand klaar, zodat we goed kunnen meten:

  • Meetinstrumenten installeren.
  • Google Tag Manager à Google Search console en Google analytics. (Door dit allemaal in te richten kunnen we zien wat er precies gebeurt op jouw website).
    Op dit punt zouden we ook Google ads (bing ads, linkedin ads) klaarzetten, dit communiceert ook weer met je google Tag manager. Mocht je ooit gebruik willen maken van advertenties, hebben we het klaar staan.
  • Yoast plug-in aanzetten, deze plug-in zorgt ervoor dat de website de juiste keywords aan google voert. De keywords waar je op gevonden wilt worden.
  • Daarnaast zijn er nog meer soorten Plug- in’s (nader te bepalen op basis van de website) die we kunnen aanzetten die bijdragen aan de website.

Basic To do na de marketing opzet:

  • Technische issues website oplossen
  • Backlinks goed zetten
  • Juiste keywords opnemen website

Maandelijkse update (Maintenance) Inbound marketing onderhoud (abonnement)

  • SEO maintenance (zoekmachine optimalisatie) Google Tag Manager à Google Search Console en Google analytics. (Hiermee kunnen we zien wat er precies gebeurt op jouw website). Yoast plug-in checken, deze plug-in zorgt ervoor dat de website de juiste keywords aan google voert. De keywords waar je op gevonden wilt worden.
  • SEA maintanance. Hier checken we Google ads (bing ads, linkedin ads), dit communiceert ook weer met je google Tag manager.
  • Inbound inzicht: Visit en Page View Views in Marketing Automation Platform (hoeveel mensen hebben jullie website bezocht en hoeveel doorkliks), google ads kosten, Keyword optimalisatie advies, website problemen melden/aanpassen

Uiteraard is ook het basispakket met al onze andere aspecten die we te bieden hebben uit te breiden. Vraag naar alle mogelijkheden!

 

Vul hieronder je gegevens in

Vul hieronder je gegevens in

Bedankt

Wij nemen spoedig contact met je op.

Mira Tans

Wil je meer weten over onze pakketten?

Wil je meer weten over onze prijzen en mogelijkheden? Stel je vragen aan Mira. Ze helpt je graag.